Wsparcie techniczne
Po uruchomieniu aplikacji zapewniamy pełną opiekę informatyczną podczas kolejnych cykli jej życia. Zajmujemy się aktualizacjami, backupami, monitorujemy stan oprogramowania i reagujemy na ewentualne awarie. W miarę potrzeby rozwijamy także aplikacje o dodatkowe funkcjonalności, aby nieustannie spełniały potrzeby firmy i rynku.
Pracujemy w modelu abonamentowym, zapewniając klientowi dostęp do wybranych usług. Umożliwiamy także wynajem naszych specjalistów do prac programistycznych w oparciu o stawki godzinowe.
Oferujemy także wsparcie dla istniejących sklepów i stron internetowych. Klient otrzymuje od nas dostęp do panelu, poprzez który ma bezpośredni kontakt z programistą, grafikiem czy menadżerem projektu. Może zlecać im zadania, np. naprawy błędów. Płatność za tę usługę opiera się na modelu abonamentowym — klient wykupuje określoną liczby godzin pracy specjalistów w miesiącu.