Wyzwanie
Klientowi zależało na platformie, która będzie w stanie obsłużyć bogaty asortyment produktów firmy, maksymalizując sprzedaż. Miała cechować się wysokim UX i ułatwiać administratorom pracę poprzez odpowiednie narzędzia i integracje.
Realizacja
Do stworzenia sklepu wykorzystaliśmy platformę WooCommerce opartą na CMS WordPress. Jest prosta w obsłudze i jednocześnie daje duże możliwości personalizacji oraz rozbudowy. Doskonale nadaje się nawet dla sklepu o tak rozbudowanej ofercie jak Lawaiia.
W projekcie zastosowaliśmy funkcjonalności, które miały na celu zoptymalizować pracę osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing. Były to m.in. integracje z systemami płatności, usługami kurierskimi i systemami odpowiedzialnymi za wysyłkę newsletterów oraz social media. Administratorzy mogli także wygodnie zarządzać cenami produktów.
Użytkownicy otrzymali możliwość porównywania biżuterii oraz dodawania jej do ulubionych. Platforma pozwalała im również realizować kody rabatowe oraz publikować opinie o produktach.
Design sklepu wzbogaciliśmy o liczne elementy animowane, które poprawiły doświadczenie użytkownika. Mimo szerokiego asortymentu firmy stworzyliśmy czytelną nawigację, która pozwoliła klientom w łatwy sposób przeglądać ofertę.